Hör upp SJ!!!

Som jag skrev innan så var det strul med SJ förra veckan.
nu har jag fått svar från konsumentverket:
"Om det inte är fråga om platsbiljetter får man sälja så många 1:a klassbiljetter som det finns 1:a klassplatser. Var man får sitta är egentligen utan betydelse, så länge det är 1:a klass."
 
Nu vet inte jag men jag anser det högst otroligt att det fanns fler än en 1 klass vagn med tanke på att det var fler än jag som klev på med 1 klassbiljett och blev mäkta förvånade över att det inte fanns plats.
 
så svar som dessa:
 
Ger ju en tydlig bild av SJ som inte vill ta ansvar för sin fail.
 
Det handlar inte om pengar.
Det handlar om min hälsa och den går före allt annat i min värld och borde göra det i deras också.
För om en kund skadas av deras felhantering är det något som är vansinnigt fel.
 
/Pauline
 

Kommentera här: